Известие

Collapse
No announcement yet.

Дюзи от 2.5 на 2.0

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Дюзи от 2.5 на 2.0

    Неска се събудих в настроение, и реших да поекспериментирам със следното.....
    Дюзите на 2.5V6 са 190сс, а на 2.0ТС са 180сс - имам резервни 6 дюзи от 2.5, и реших че за да не земат да ръждясат, е добре от време да време да се поразкършват - свалих от една рейка на ТС четирите оранжеви, свалих и 4 от по големите, и ги забих да видим що ще стане......

    Като цяло мога да кажа че динамиката е леко увеличена, и това не е във рамките на въображаемото.......не мисля че двг станал по тих или по шумен, че се клатят обороти повече, единствено ще видим ламбадата какво мисли по въпроса, ресетнах екуто, ще чакам 20-30 км да изгради някакви режими и ще видим дали ще изкочат глешки......ще видим и дали ще има разлика в разхода.......
    Ще държим ъпдеит по темата......
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

  • #2
    Ами това като цяло е грешно. ЕКУ-то знае с какви дюзи е мотора и общо взето в изчисленията би следвало стойностите на инжекторите да са често срещани във всеки алгоритъм. И хубаво слагаш по-големи дюзи, но трябва да се бутне и софтуера.

    Иначе оранжевите дюзи са 185 кубика. Поне моите на тестера толкова изкараха. Тези на 2.5 мисля, че би трябвало да са повече. Ако разликата е 10 кубика само... може би няма да има проблем
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #3
      Няма никакъв проблем разликата м/у тези дюзи ще се компенсира от адаптацията на сондата
      0888 232 484 - Бобо Extreme Service
      sigpic
      Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
      Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

      Comment


      • #4
        Екуто знае каквото му каже ламбадата, логично погледнато......
        180 са оранжевите, 189,3 май точно бяха жълточерните, не знам за 3.0 и 3.2 дали са същите, и ми е интересно да науча......
        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

        Comment


        • #5
          След близо 2-3 часа пържене из различните режими из града и частично извън него, ламбадата си трае и не протестира, не отбелязва грешки......
          Вчерашния ден завърши успешно с прехвърлянето на казанчето за хидравлична течност, до това със спирачна, което освободи доста място, и с което може би завърших почти всички трансформации и реформи по подвижните части под капака на колата - какво кефче е да можеш да бръкнеш отвсякъде около двигателя........
          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
            След близо 2-3 часа пържене из различните режими из града и частично извън него, ламбадата си трае и не протестира, не отбелязва грешки......
            Вчерашния ден завърши успешно с прехвърлянето на казанчето за хидравлична течност, до това със спирачна, което освободи доста място, и с което може би завърших почти всички трансформации и реформи по подвижните части под капака на колата - какво кефче е да можеш да бръкнеш отвсякъде около двигателя........
            И какво? Върви ли повече?
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #7
              Мда - не казвам че изведнъж качих 10 коня, но има невъображаем възход в динамиката......ся бих пробвал и една шайба...........но пробвал като за начало, щото без клима може и да не е ефекта същия.......
              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                Мда - не казвам че изведнъж качих 10 коня, но има невъображаем възход в динамиката......ся бих пробвал и една шайба...........но пробвал като за начало, щото без клима може и да не е ефекта същия.......
                Не останаха за проби. Всичко замина.

                P.S. Остава да кажеш дали разхода се е двигал с тези дюзи.
                Last edited by oem; d.m.y г., 11:38.
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • #9
                  Ще трябва да сурна малко извънградско, щото два дена я пържа юнашки из града и ми изглежда че гори много, ама аз градското го нямам за мерило, извън града е важно как гори.......
                  "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                  F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                  Comment


                  • #10
                    На моята кола дюзите са май точно такива 0 280 150 702 - 189cm3, както и при ГТВ-то.
                    Last edited by миро; d.m.y г., 21:39.
                    sigpicex
                    147Q2
                    300bhp/606nm
                    Gtb2260, fmic, ss exhaust, Eibach springs & anti-roll bars

                    Comment


                    • #11
                      Ся остава ти така предварително да кажеш дали имаше скок в разхода, и вървежа съответно, за нещо като сравнение......
                      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                      Comment


                      • #12
                        Той май говори, че по дефоулт са си такива.
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • #13
                          Да де, по default.
                          sigpicex
                          147Q2
                          300bhp/606nm
                          Gtb2260, fmic, ss exhaust, Eibach springs & anti-roll bars

                          Comment


                          • #14
                            Вие открихте топлата вода......дюзите от 1,4 до 2,5са едни и същи дори и на 2,0тб мотора и са 702 на бош,но с по новите разработки на тс слагат новия бошстайл(оранжевите).

                            До колкото си спомням има едно момче от форума което сложи на 2,0 тс 240сс от пунто турбо и мотора го възприема много добре,в разхода няма разлика,но динамиката е по добра в целия диапазон на обороти.

                            Така ,че ........
                            145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

                            Comment

                            Working...
                            X